Κυριακή, Μαρτίου 12, 2006

"γιατί;"

Επειδή η αρχή δύσκολα υπάρχει χωρίς ελπίδα…. επειδή πολλά πράγματα τελειώνουν άδοξα πριν καν εκπνεύσει η ελπίδα ... επειδή βαρέθηκα να μου λένε πότε αρχίζει και πότε τελειώνει... επειδή δεν έχω αυταπάτες.. .επειδή δεν ξέρω εάν είμαι μικρή ή μεγάλη…. επειδή «αυτό το σκηνικό» δεν είναι δικό τους ...επειδή όσα μου αρέσουν έχουν μεγαλύτερη ένταση και διάρκεια απ’ όσα σιχαίνομαι… επειδή δεν έχω απαντήσεις. Για όλα αυτά ας μην πάψει ποτέ η συνέχεια να είναι μια διαρκής αρχή.

amy

2 Comments:

Anonymous Γιαγιά Ντακ said...

Τέκνον, μη φοβού το μονοπάτι το απάτητο. Τσάκισε τα θρασύτατα γρασίδια με την αρβύλα της γραφίδας και έλα να προλάβουμε το track το τελευταίο.

Και μην ξεχνάς οτι Δε εντ ιζ δε μπιγκίνινγκ ιζ δε εντ...
(σχολή Γεωργίου Ηλία Μπόρχη, τάξη Αλεφ)

4:10 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

POO

9:38 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home