Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

tired of tag questions?


seasonal moods / seasonal sales / tell me sth' s changed
Άπιστη γυναίκα αυτή η αμφιταλάντευση. Εκεί που νομίζεις ότι πάει κόντρα στη φύση της κατασταλάζοντας (επιτέλους ) κάπου, στρίβει στη γωνία χεράκι – χεράκι με τον αέναο κύκλο της ανασφάλειας, μη λησμονώντας βέβαια να κλείσει πονηρά το μάτι και σ’ άλλες λέξεις που αρχίζουν από α .
Δεν μπορείς να την κατηγορήσεις όμως. Το κίνητρο που τη σπρώχνει προς αυτή την αδιέξοδη κατεύθυνση δεν είναι το ξεβόλεμα του συνοδού της από τον καναπέ της ασφάλειας αλλά μάλλον το βύθισμα στην άνεση μιας σιγουριάς που δεν χρειάζεται καναπέδες για να νιώσει άνετα.
Βλέπεις, ύστερα από πολυετή εξοικείωση με το πιο αναπόσπαστο αξεσουάρ ακόμα και για τα πιο απέριττα σαλόνια, η σαν σε εκκρεμές αυτή κίνηση του μυαλού ξέρει όλα όσα άπτονται της διακόσμησης και της άνεσης του εσωτερικού χώρου. Ξέρει – τρόπος του (δικού) της λέγειν δηλαδή αφού όλη η πληροφόρηση για τις αποφάσεις που θα ανακυκλώσουν αυτή την αέναη κίνησή της αντλείται από εσωτερικευμένα συμπεράσματα, μονοσήμαντες διαπιστώσεις και ακλόνητες (=απολύτως ηλίθιες, για άλλους ) αρνήσεις στις εποχιακές προσφορές. Μα, τι να κάνουμε δεν ψωνίζουμε σε περίοδο εκπτώσεων. Όχι, ότι τα εν λόγω προς πώληση προϊόντα δεν αξίζουν αλλά να, τα κολλήματα και οι εμμονές είναι φυτά που διακοσμούν τον εσωτερικό χώρο παντός καιρού και άρα έχουν απόλυτη προτεραιότητα – τα άλλα θα ομορφύνουν, ζωντανέψουν τον χώρο για λίγο μόνο και εμείς δεν έχουμε την άνεση, την …δυνατότητα να λέμε χαίρετε και αντίο με την αλλαγή των εποχών. Η μόδα ποτέ δεν ήταν καλός σύμβουλος. Πότε ήταν βέβαια και το προσωπικό γούστο …αλλά είπαμε, everything is a matter of taste but even taste keeps evolving…
amy