Πέμπτη, Μαΐου 04, 2006

to judge or not to judge?



Μας λένε:
Μην κρίνεις για να μην κριθείς, δέξου τον άλλον με τα ελαττώματα του, ο καθένας έχει τα ελαττώματα των αρετών του κτλ. κτλ.
Ε όχι! Ο τρόπος που φέρονται μερικοί άνθρωποι –και εγώ μέσα σε αυτούς-, ο παγιωμένος χαρακτήρας τους, ο τρόπος που επηρεάζουν τον περίγυρο τους, ο αντίκτυπος των πράξεων τους, μου σπάει τα νεύρα, μου τη δίνει. To ίδιο ισχύει και για κάποια(λίγα) πράγματα που κάνουν άνθρωποι που κατά τα άλλα αγαπώ. Ξέρω πως δεν μπορώ να κάνω πολλά για αυτό, ούτε από τη μεριά μου (για να σταματήσω να ενοχλούμαι), ούτε από τη μεριά τους (για να αλλάξω κάτι), αλλά δε θα σταματήσω να κρίνω από μέσα μου αλλά και από έξω μου όσο μπορώ. Το αντίθετο, μάλιστα, θα το θεωρούσα χοντροπετσίαση και αδιαφορία.
Κρίνε για να κριθείς που έγραψε και ο ποιητής

Ζοχάδο - Μόνγκο

2 Comments:

Anonymous Γιαγιά Ντακ said...

Η ζοχάδα σου είναι περιττή! Η χωσέ κουέρβο τακτική είναι απαραίτητο συστατικό κάθε υγιούς προσωπικότητας (ρώτα και τον Πασχάλη). Παρντόν μάι φρεντς, αλλά αυτή η γαμημένη χριστιανόπληκτη ενοχή που μας έχουν εμφυτεύσει μόνο προσβλητικά λειτουργεί. Προσβάλλει την ακεραιότητα των όποιων επιλογών μας. Προσβάλλει το δικαίωμα στην δημιουργική σχάση του "εγώ". Προσβάλλει την αγάπη. Την αγάπη που πρέπει να παίζει μπουνιές για να μην καταντήσει λείψανο επιταφίου.

Βέβηλο αξίωμα: Κρίνε και σταρχίδιανσον αν κριθείς.

Ευχαριστώ για το βήμα,

Γιαγιά "φτύνω-στους-τάφους-σας" Ντακ

3:10 μ.μ.

 
Anonymous Μόνγκο said...

Γιαγιά Ντακ, Παρακαλω. Χαρά μας να "βηματίζετε" πάνω μας :)

10:07 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home