Πέμπτη, Ιουνίου 08, 2006

Αντίο και καλή τύχη

Η επικαιρότητα τρέχει:
Κάηκε το κέντρο από τους κουκουλοφόρους / Τι θα γίνει με το πανεπιστημιακό; / Μας πυροβόλησαν τα μουνιά οι Βάζελοι, θα πέσει αίμα / Πάλι έδωσε show o Giorgakis / Έχουμε καταστρέψει το περιβάλλον, έχουμε γαμήσει το σύμπαν / Δεν μας αλλάζουνε σεντόνια στα ξενοδοχεία, αυτά δεν είναι κρεβάτια είναι τράπεζες σπέρματος / Γαμώ την κοινωνία σου, κοινωνία, ποιος έφαγε τον Άλεξ; / Είμαστε όλοι άνεργοι / Είμαστε όλοι σακατεμένοι / Είμαστε όλοι μετανάστες
Αλλά πιστέψτε με:
ΧΑ ΧΑ ΧΑ, Αγαπητοί μου, πραγματικά, δεν μου καίγεται καρφί . Ναι είμαι ένας χοντρόπετσος, ένας άκαρδος και το παινεύομαι
Τα προσωπικά μου συνωθούνται –κυρίως- μέσα στο κεφάλι μου:
Τι θα γίνει με το μέλλον μου; / Που πάνε τα εργασιακά μου; / Θα τελειώσω ποτέ αυτές τις #$%@ σπουδές που άρχισα; / Ποιος είμαι; / Που πάω; / Πως θα σώσω τον κόσμο; / Μήπως είμαι αλκοολικός;/ Τι θα φάω το βράδυ;
Αλλά, ΧΑ ΧΑ ΧΑ, τα έχω ξεχάσει όλα, εξαφανίστηκαν, δεν έχω συνείδηση, ούτε συναίσθηση.
Κλικάροντας το κουμπάκι που γράφει «Publish Post», όλα αυτά θα συμπηχτούν μέσα σε μια μικρή πλαστική διάφανη σφαίρα, σαν αυτά τα σουβενίρ που τα γυρνάς ανάποδα και πέφτει ασημόχαρτο χιόνι, χιόνι σαν αυτό που θα ρίξει το σαββατοκύριακο, και θα την αφήσω τη σφαίρα πάνω στο ράφι (για να τη βρω και να την επαναναπτύξω φυσικά όταν επιστρέψω).
Γιατί φεύγω από την Dark City για τριήμερο, ναι φεύγω μαζί με όλους τους άλλους μαλάκες Αθηναίους για τας εξοχάς, και θα κάθομαι στο κάθισμα του πούλμαν, και θα κοιτάω από ψηλά όλα τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, φορτωμένα με πεθερές, γιαγιάδες, ποδηλατάκια , ράντζα, σκυλιά με τις γλώσσες έξω, πάνες, και θα χαμογελάω, ναι θα χαμογελάω σα χαζός, από χαρά.
Γιατί θα είμαι το τριήμερο στην παραλία κάτω από μια ομπρέλα- είτε για τον ήλιο είτε για το χιόνι που έρχεται , δεν έχει καμία σημασία- και θα είμαι μαζί της και δε θα διαβάζω blogs, δε θα διαβάζω τίποτα, δε θα κάνω τίποτα, απλά θα χαθώ μέσα στη θάλασσα.
Και πραγματικά σας εύχομαι ολόψυχα κάτι ανάλογο : D
Πάω να ετοιμάσω τα μπαγκάζια μου
Αντίο και καλή τύχη

Μόνγκο