Σάββατο, Ιουνίου 03, 2006

the real thing

Όταν γράφεις όλα είναι πιο εύκολα. Όταν γράφω, μπορώ να γράψω αλά Πιραντέλο, μπορώ να φωνάξω, μπορώ να κάνω τα πράγματα μικρά και μεγάλα. Όταν γράφω μπορώ να το παίξω παντογνώστης, μπορώ να κοιτάξω ανάμεσα από τις χαραμάδες, μέσα από τις ποντικότρυπες, κάτω από τα σεντόνια. Μπορώ να ελέγξω καταστάσεις, να παίξω με τους ανθρώπους, να πετάξω, να χαϊδέψω, να κάνω έρωτα, ακόμα και να σκοτώσω. Στην πραγματική ζωή όμως δεν είμαι παρά ένας ΜΑΛΑΚΑΣ. Δε μπορώ παρά να βλέπω τη ζωή να με προσπερνάει ή και να περνάει από πάνω μου σαν οδοστρωτήρας. Στην πραγματική ζωή οι πόθοι μου δε με ακολουθούνε, οι αποστάσεις με τους άλλους μου μοιάζουν αγεφύρωτες, οι καταστάσεις γλιστρούν μέσα από τα χέρια μου, η ομίχλη καλύπτει το τοπίο.
Αλλά δεν θα τρέξω βουρκωμένος να ζητήσω καταφύγιο κάτω από το φουστάνι του φαντασιακού, δεν θα βουτήξω τη πένα μου σε ναρκωτική μελάνη.
Με όλες τις δυνάμεις μου…
I WILL STICK TO REAL LIFE
I WILL STICK TO REAL LIFE
I WILL STICK TO REAL LIFE

.
(αυτά, πάω να συνεχίσω τον ύπνο μου, γαμημένο hangover)

Μόνγκο

4 Comments:

Blogger RaZzMaTaZz said...

:)

2:46 μ.μ.

 
Anonymous amy said...

Στην πραγματική ζωή, τα hangover οδηγούν σε αληθινές σκέψεις...
Hope u r feelin' better Mόνγκο!

4:34 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

6:17 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

I find some information here.

10:50 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home